Na temat
  • Bez reklamy nie da się osiągnąć sukcesuBez reklamy nie da się osiągnąć sukcesu
    Od lat funkcjonuje hasło, że reklama jest dźwignią handlu. I nikt nie zakwestionuje również dziś tego starego hasła, ponieważ taka jest prawda, że nie da się dobrze funkcjonować bez odpowiedniej …
  • Roll-up z nadrukiemRoll-up z nadrukiem
    Świetny sposób na reklamę. Osoby, które zastanawiają się nad tanim i skutecznym sposobem na reklamę swojej firmy powinny zainteresować się takim medium reklamowym jak roll-up. To bardzo ciekawe rozwiązanie, które …
  • Pozycjonowanie aplikacji mobilnychPozycjonowanie aplikacji mobilnych
    Pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Aplikacje mobilne to dziś bardzo dochodowy interes. Żeby się o tym przekonać, wystarczy wyjąć z kieszeni smartfona i zobaczyć, z jak wielu programów korzystamy. Każdy z nich …

Torby z logo

Mniej znaczy więcej. Płócienne torby z logo to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Dlaczego? Jest przydatny, ma sporą powierzchnię reklamową i jest świetnym nośnikiem. W dobie bycia eko coraz więcej ludzie świadomie rezygnuje z plastikowych toreb na zakupy i wykorzystuje te wielorazowego użytku. Najczęściej właśnie płócienne, z logo jakieś marki. Kolejnym przydatnym gadżetem reklamowym jest modny ostatnio powerbank. Powierzchnia reklamowa jest zdecydowanie mniejsza, ale patrząc na wszechobecne smartfony, z takich power banków korzysta chętnie prawie każdy, ponieważ nie zawsze mamy możliwość podłączenia ładowarki. Jeśli zastanawiasz się na jakim jeszcze przedmiocie umieścić logo swojej firmy, tak by nośnik był skuteczny, to po torbach płóciennych i power bankach może być to bezprzewodowa mysz do komputera. O powodzeniu reklamy na gadżetach nie decyduje sam wybór nośnika, ale przede wszystkim wygląd logo i sposób jego ekspozycji. Zazwyczaj wygrywa minimalizm. Nie ma sensu zawierać na gadżecie informacji, o których możemy przeczytać na stronie internetowej firmy. Zdecydowanie estetyczniej będzie wyglądało samo logo i adres www.

Leave a Reply