Na temat
  • Gablota na kluczeGablota na klucze
    Wszystkie klucze razem. Klucze to zwykle taka rzecz, która jest dla nas bardzo ważna. Staramy się zawsze mieć je przy sobie, aby ich nie zgubić, ale nie zawsze jest to …
  • Rzetelne wiadomościRzetelne wiadomości
    Przede wszystkim każdy do takich właśnie wiadomości powinien mieć dostęp. Dzięki temu będzie mógł być osobą odpowiednio poinformowaną o tym co dzieje się na świecie jak i w kraju. Ważne …
  • Praca pomorze zachodniePraca pomorze zachodnie
    Znajdź pracę dla siebie. Praca jest bardzo ważnym elementem w życiu każdego człowieka. Gdyż w większości przypadków to ona stanowi źródło utrzymania siebie, a także swojej rodziny. Jednak znalezienie odpowiadającej …

Torby z logo

Mniej znaczy więcej. Płócienne torby z logo to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Dlaczego? Jest przydatny, ma sporą powierzchnię reklamową i jest świetnym nośnikiem. W dobie bycia eko coraz więcej ludzie świadomie rezygnuje z plastikowych toreb na zakupy i wykorzystuje te wielorazowego użytku. Najczęściej właśnie płócienne, z logo jakieś marki. Kolejnym przydatnym gadżetem reklamowym jest modny ostatnio powerbank. Powierzchnia reklamowa jest zdecydowanie mniejsza, ale patrząc na wszechobecne smartfony, z takich power banków korzysta chętnie prawie każdy, ponieważ nie zawsze mamy możliwość podłączenia ładowarki. Jeśli zastanawiasz się na jakim jeszcze przedmiocie umieścić logo swojej firmy, tak by nośnik był skuteczny, to po torbach płóciennych i power bankach może być to bezprzewodowa mysz do komputera. O powodzeniu reklamy na gadżetach nie decyduje sam wybór nośnika, ale przede wszystkim wygląd logo i sposób jego ekspozycji. Zazwyczaj wygrywa minimalizm. Nie ma sensu zawierać na gadżecie informacji, o których możemy przeczytać na stronie internetowej firmy. Zdecydowanie estetyczniej będzie wyglądało samo logo i adres www.

Leave a Reply