Na temat
  • Meble do restauracjiMeble do restauracji
    Twoje meble do restauracji. Restauracje codziennie odwiedzane są przez niezliczoną ilość klientów i gości. Wszystkie te obiekty powinny być wyposażone w odpowiednie sprzęty oraz meble, które będą pasowały do ogólnego …
  • Standy reklamowe producentStandy reklamowe producent
    Niedrogi sposób na reklamę. Prowadząc własną działalność gospodarczą musimy cały czas dbać o pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie jeśli pracujemy w branży gastronomicznej. Istnieje łatwy sposób na zaprezentowanie swojej restauracji nie …
  • Wesoła wiadomośćWesoła wiadomość
    Każdy z nas uwielbia otrzymywać wesołe wiadomości. Z nimi nie ma problemu. Nie interesuje nas to kto i w jaki sposób nam je przekaże, najważniejsze tylko by one do nas …

Prezentacyjne funkcje reklamy

Takich właśnie prezentacyjnych funkcji reklamy jest około 10. Należą do nich funkcja inicjacyjna. Związana jest ona z określeniem tego czy dana rzecz jest w ogóle do kupienia. Funkcja specyfikacyjna polega na określeniu danego produktu i przedstawieniu go na takiej zasadzie, aby kupujący wiedział czy dana rzecz jest do kupienia. Funkcja lokacyjna określa gdzie dany produkt można kupić. Funkcja kontaktu, pozwala na odkrycie kto jest nadawcą i kto stworzył taki produkt, który konsument może nabyć. Ważna jest również funkcja identyfikacyjna, dzięki której można się dowiedzieć, kto dany produkt chce sprzedać. Dzięki temu, będzie się wiedziało gdzie należy się uda aby dany produkt nabyć. Ponadto, kolejną funkcją jest funkcja warunku, która określa warunki kupienia produktu, a więc co należy zrobić, aby go nabyć i za jaką cenę dany produkt może zostać sprzedany. Ważna jest funkcja terminu, która określa jak szybko należy kupić dany produkt, aby miało się możliwość jego nabycia. Funkcja przypomnienia pozwala na określenie i przypomnienie kupującemu czy w zasadzie zna już takiego sprzedawcę, a jeśli nie przedstawienie mu danych dotyczących takiej osoby. Są również funkcja działania związane z kupnem produktu oraz funkcja korzyści jakie uzyska się z kupienia produktu.

Leave a Reply