Na temat
  • Prezentacyjne funkcje reklamyPrezentacyjne funkcje reklamy
    Takich właśnie prezentacyjnych funkcji reklamy jest około 10. Należą do nich funkcja inicjacyjna. Związana jest ona z określeniem tego czy dana rzecz jest w ogóle do kupienia. Funkcja specyfikacyjna polega …
  • Bez reklamy nie da się osiągnąć sukcesuBez reklamy nie da się osiągnąć sukcesu
    Od lat funkcjonuje hasło, że reklama jest dźwignią handlu. I nikt nie zakwestionuje również dziś tego starego hasła, ponieważ taka jest prawda, że nie da się dobrze funkcjonować bez odpowiedniej …
  • Pozycjonowanie internetowych stron SzczecinPozycjonowanie internetowych stron Szczecin
    Pozycjonowanie stron internetowych – Szczecin. Internet to obecnie jeden z najważniejszych kanałów informacyjnych, zwłaszcza dla młodych ludzi. Jeśli chcemy się czegoś dowiedzieć, nie przeszukujemy już prasy ani nie sięgamy po …

Prezentacyjne funkcje reklamy

Takich właśnie prezentacyjnych funkcji reklamy jest około 10. Należą do nich funkcja inicjacyjna. Związana jest ona z określeniem tego czy dana rzecz jest w ogóle do kupienia. Funkcja specyfikacyjna polega na określeniu danego produktu i przedstawieniu go na takiej zasadzie, aby kupujący wiedział czy dana rzecz jest do kupienia. Funkcja lokacyjna określa gdzie dany produkt można kupić. Funkcja kontaktu, pozwala na odkrycie kto jest nadawcą i kto stworzył taki produkt, który konsument może nabyć. Ważna jest również funkcja identyfikacyjna, dzięki której można się dowiedzieć, kto dany produkt chce sprzedać. Dzięki temu, będzie się wiedziało gdzie należy się uda aby dany produkt nabyć. Ponadto, kolejną funkcją jest funkcja warunku, która określa warunki kupienia produktu, a więc co należy zrobić, aby go nabyć i za jaką cenę dany produkt może zostać sprzedany. Ważna jest funkcja terminu, która określa jak szybko należy kupić dany produkt, aby miało się możliwość jego nabycia. Funkcja przypomnienia pozwala na określenie i przypomnienie kupującemu czy w zasadzie zna już takiego sprzedawcę, a jeśli nie przedstawienie mu danych dotyczących takiej osoby. Są również funkcja działania związane z kupnem produktu oraz funkcja korzyści jakie uzyska się z kupienia produktu.

Leave a Reply