Na temat
  • Media i ich rola w przekazywaniu informacjiMedia i ich rola w przekazywaniu informacji
    Mass media to środki, dzięki którym wszelkiego rodzaju informacje mogą być przekazywane w błyskawicznym tempie. Jeszcze przed kilkoma wiekami, w powszechnym użyciu była przede wszystkim prasa oraz radio, nieco później …
  • Standy reklamowe producentStandy reklamowe producent
    Niedrogi sposób na reklamę. Prowadząc własną działalność gospodarczą musimy cały czas dbać o pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie jeśli pracujemy w branży gastronomicznej. Istnieje łatwy sposób na zaprezentowanie swojej restauracji nie …
  • Linki sponsorowaneLinki sponsorowane
    Linki sponsorowane. Wiele osób, które chce zarobić. Mogą być to zarówno osoby fizyczne, które chcą dorobić ale także przedsiębiorstwa handlowe i usługowe mogą korzystać w tzw. „linków sponsorowanych”. Rozwiązanie to …

Prezentacyjne funkcje reklamy

Takich właśnie prezentacyjnych funkcji reklamy jest około 10. Należą do nich funkcja inicjacyjna. Związana jest ona z określeniem tego czy dana rzecz jest w ogóle do kupienia. Funkcja specyfikacyjna polega na określeniu danego produktu i przedstawieniu go na takiej zasadzie, aby kupujący wiedział czy dana rzecz jest do kupienia. Funkcja lokacyjna określa gdzie dany produkt można kupić. Funkcja kontaktu, pozwala na odkrycie kto jest nadawcą i kto stworzył taki produkt, który konsument może nabyć. Ważna jest również funkcja identyfikacyjna, dzięki której można się dowiedzieć, kto dany produkt chce sprzedać. Dzięki temu, będzie się wiedziało gdzie należy się uda aby dany produkt nabyć. Ponadto, kolejną funkcją jest funkcja warunku, która określa warunki kupienia produktu, a więc co należy zrobić, aby go nabyć i za jaką cenę dany produkt może zostać sprzedany. Ważna jest funkcja terminu, która określa jak szybko należy kupić dany produkt, aby miało się możliwość jego nabycia. Funkcja przypomnienia pozwala na określenie i przypomnienie kupującemu czy w zasadzie zna już takiego sprzedawcę, a jeśli nie przedstawienie mu danych dotyczących takiej osoby. Są również funkcja działania związane z kupnem produktu oraz funkcja korzyści jakie uzyska się z kupienia produktu.

Leave a Reply