Na temat
  • Segregatory reklamowe cenaSegregatory reklamowe cena
    Segregatory dobrym nośnikiem reklamy. Dobry pomysł na marketingSegregatory reklamowe to ciekawy materiał marketingowy. Można wykorzystywać go przy okazji różnego rodzaju targów oraz spotkać z klientami i kontrahentami. Można w nich …
  • Producent toreb reklamowychProducent toreb reklamowych
    Jak się reklamować?. Kiedy zakładamy firmę, która z czasem rozwija swoje skrzydła, zaczyna zarabiać coraz więcej i więcej oraz być coraz częściej rozpoznawana przez osoby trzecie, warto zastanowić się nad …
  • Wszystko piękne czy żyjemy naprawdę w takich idealnych czasachWszystko piękne czy żyjemy naprawdę w takich idealnych czasach
    Czego chcieć więcej? Człowiek odpoczywając w domu ma dostęp niemalże do wszystkiego. Media rozpowszechniają każdy kierunek. Wystarczy włączyć telewizję aby pobrać mnóstwo wiadomości. Kiedy ma się dylemat na nad zakupem …

Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail. Pozycjonowanie long tail to pozycjonowanie w oparci o zasadę tak zwanego „długiego ogona”. Ten sposób polega na pozycjonowaniu swojej strony www, portalu internetowego czy bloga na za pomocą długich fraz unikalnych słów, a nie na najczęściej wyszukiwanych, najpopularniejszych hasłach. Korzyści z tego typu pozycjonowania pojawiają się wolniej niż z pozycjonowania za pomocą słów kluczowych, są jednak bardziej długotrwałe, a w efekcie – bardziej opłacalne. Oznacza to, że Pozycjonowanie long tail zabiera w efekcie mniej czasu, niż pozycjonowanie standardowe. Chodzi tu o to, aby pozycjonować długie hasła jak np. „Dobry zespół weselny warszawa stare bielany”, zamiast „zespół weselny”. Korzyść będzie przez to większa – długotrwała, a nakłady finansowe na pozycjonowanie takich długich fraz oraz liczba podmiotów konkurencyjnych korzystających z długiej frazy będą znacznie mniejsze, niż w przypadku frazy popularnej. Long tail generuje także większy ruch na stronie i częstsze otwieranie zakładek.

Leave a Reply