Na temat
  • Kampanie social mediaKampanie social media
    Skutecznie w social media. Facebook, Instagram, Twitter, nazwy te są znajome dla wszystkich. Ale czy każdy przedsiębiorca wie, jak ważne są to elementy w jego strategii promocyjnej? Jeśli jeszcze nie …
  • Bez reklamy nie da się osiągnąć sukcesuBez reklamy nie da się osiągnąć sukcesu
    Od lat funkcjonuje hasło, że reklama jest dźwignią handlu. I nikt nie zakwestionuje również dziś tego starego hasła, ponieważ taka jest prawda, że nie da się dobrze funkcjonować bez odpowiedniej …
  • Media i ich rola w przekazywaniu informacjiMedia i ich rola w przekazywaniu informacji
    Mass media to środki, dzięki którym wszelkiego rodzaju informacje mogą być przekazywane w błyskawicznym tempie. Jeszcze przed kilkoma wiekami, w powszechnym użyciu była przede wszystkim prasa oraz radio, nieco później …

Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail. Pozycjonowanie long tail to pozycjonowanie w oparci o zasadę tak zwanego „długiego ogona”. Ten sposób polega na pozycjonowaniu swojej strony www, portalu internetowego czy bloga na za pomocą długich fraz unikalnych słów, a nie na najczęściej wyszukiwanych, najpopularniejszych hasłach. Korzyści z tego typu pozycjonowania pojawiają się wolniej niż z pozycjonowania za pomocą słów kluczowych, są jednak bardziej długotrwałe, a w efekcie – bardziej opłacalne. Oznacza to, że Pozycjonowanie long tail zabiera w efekcie mniej czasu, niż pozycjonowanie standardowe. Chodzi tu o to, aby pozycjonować długie hasła jak np. „Dobry zespół weselny warszawa stare bielany”, zamiast „zespół weselny”. Korzyść będzie przez to większa – długotrwała, a nakłady finansowe na pozycjonowanie takich długich fraz oraz liczba podmiotów konkurencyjnych korzystających z długiej frazy będą znacznie mniejsze, niż w przypadku frazy popularnej. Long tail generuje także większy ruch na stronie i częstsze otwieranie zakładek.

Leave a Reply