Na temat
  • Banery reklamowe lublinBanery reklamowe lublin
    Dynamiczny rozwój Lublina. Lublin jest dynamicznie rozwijającym się miastem we wschodniej Polsce. Przez ostatnie lata możemy obserwować rozwój przemysłu, usług i innych sektorów gospodarki. Agencje reklamowe prześcigają się w ofertach …
  • Media i ich rola w przekazywaniu informacjiMedia i ich rola w przekazywaniu informacji
    Mass media to środki, dzięki którym wszelkiego rodzaju informacje mogą być przekazywane w błyskawicznym tempie. Jeszcze przed kilkoma wiekami, w powszechnym użyciu była przede wszystkim prasa oraz radio, nieco później …
  • Standy reklamowe producentStandy reklamowe producent
    Niedrogi sposób na reklamę. Prowadząc własną działalność gospodarczą musimy cały czas dbać o pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie jeśli pracujemy w branży gastronomicznej. Istnieje łatwy sposób na zaprezentowanie swojej restauracji nie …

Pozycjonowanie long tail

Pozycjonowanie long tail. Pozycjonowanie long tail to pozycjonowanie w oparci o zasadę tak zwanego „długiego ogona”. Ten sposób polega na pozycjonowaniu swojej strony www, portalu internetowego czy bloga na za pomocą długich fraz unikalnych słów, a nie na najczęściej wyszukiwanych, najpopularniejszych hasłach. Korzyści z tego typu pozycjonowania pojawiają się wolniej niż z pozycjonowania za pomocą słów kluczowych, są jednak bardziej długotrwałe, a w efekcie – bardziej opłacalne. Oznacza to, że Pozycjonowanie long tail zabiera w efekcie mniej czasu, niż pozycjonowanie standardowe. Chodzi tu o to, aby pozycjonować długie hasła jak np. „Dobry zespół weselny warszawa stare bielany”, zamiast „zespół weselny”. Korzyść będzie przez to większa – długotrwała, a nakłady finansowe na pozycjonowanie takich długich fraz oraz liczba podmiotów konkurencyjnych korzystających z długiej frazy będą znacznie mniejsze, niż w przypadku frazy popularnej. Long tail generuje także większy ruch na stronie i częstsze otwieranie zakładek.

Leave a Reply