Na temat
  • Ergonomiczne meble biuroweErgonomiczne meble biurowe
    Meble biurowe zgodne z zasadami ergonomii. Kiedy wybieramy nowe meble do biura to przede wszystkim powinniśmy się kierować wygodą naszych pracowników. Wielogodzinna praca wymaga odpowiednio dobranych krzeseł czy biurek i …
  • Standy reklamowe producentStandy reklamowe producent
    Niedrogi sposób na reklamę. Prowadząc własną działalność gospodarczą musimy cały czas dbać o pozyskiwanie nowych klientów, szczególnie jeśli pracujemy w branży gastronomicznej. Istnieje łatwy sposób na zaprezentowanie swojej restauracji nie …
  • Torby z logoTorby z logo
    Mniej znaczy więcej. Płócienne torby z logo to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Dlaczego? Jest przydatny, ma sporą powierzchnię reklamową i jest świetnym nośnikiem. W dobie bycia eko coraz więcej …

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych

Pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Aplikacje mobilne to dziś bardzo dochodowy interes. Żeby się o tym przekonać, wystarczy wyjąć z kieszeni smartfona i zobaczyć, z jak wielu programów korzystamy. Każdy z nich to oddzielna aplikacja, którą ktoś zaprogramował. Co więcej, każdego dnia pojawiają się nowe aplikacje i służą nam pomocą w wielu codziennych sprawach. Jedne informują o pogodzie, inne dostarczają danych na temat czystości powietrza, jeszcze inne pozwalają śledzić rozkład jazdy komunikacji miejskiej. Inne służą nam do rozrywki – pozwalają przeglądać internetowe memy albo zawierają ciekawe gry. Jeśli zajmujemy się tworzeniem aplikacji mobilnych, musimy zadbać również o ich pozycjonowanie – jeśli będą się one pojawiać na szarym końcu listy aplikacji, klient z pewnością nawet się o nich nie dowie. Pozycjonowanie aplikacji mobilnych to ważny element ich promocji i najskuteczniejsza metoda dotarcia do odbiorcy – jeśli program będzie miał wysoką pozycję, klient zainstaluje go i przekona się, że warto z niego nadal korzystać.

Leave a Reply