Na temat
  • Prezentacyjne funkcje reklamyPrezentacyjne funkcje reklamy
    Takich właśnie prezentacyjnych funkcji reklamy jest około 10. Należą do nich funkcja inicjacyjna. Związana jest ona z określeniem tego czy dana rzecz jest w ogóle do kupienia. Funkcja specyfikacyjna polega …
  • Pozycjonowanie aplikacji mobilnychPozycjonowanie aplikacji mobilnych
    Pozycjonowanie aplikacji mobilnych. Aplikacje mobilne to dziś bardzo dochodowy interes. Żeby się o tym przekonać, wystarczy wyjąć z kieszeni smartfona i zobaczyć, z jak wielu programów korzystamy. Każdy z nich …
  • Demonstracje w NiemczechDemonstracje w Niemczech
    W kilku dużych miastach w Niemczech 22 października 2011 roku odbyły się demonstracje. Około sześć tysięcy ludzi ponownie wyszło na ulicę by ogłosić swoje niezadowolenie wobec praktyk jakie stosują banki …

Bez reklamy nie da się osiągnąć sukcesu

Od lat funkcjonuje hasło, że reklama jest dźwignią handlu. I nikt nie zakwestionuje również dziś tego starego hasła, ponieważ taka jest prawda, że nie da się dobrze funkcjonować bez odpowiedniej reklamy, zwłaszcza trudno rozpocząć interes bez odpowiedniego rozreklamowania się, bowiem trudno jest sprzedać produkt o nie rozpoznawalnej marce. Reklama musi przekonać potencjalnego klienta, że produkt, który jest sprzedawany jest godnym zaufania i zaciekawić na tyle, aby konsument kupił przynajmniej raz, aby spróbować. Reklama musi pokazać, że produkty sprzedawane są dobrej jakości i chętnie kupowane przez innych. Widok znanej osoby, która pije konkretny rodzaj herbaty, czy zachwala zalety innego produktu na pewno zwiększa zaufanie i zachęci co niektórych do kupna właśnie tej marki. Reklamowanie różnych produktów, niezależnie czy to będzie samochód, herbata czy perfumy, przez celebrytów , czyli osoby znane z ekranów telewizora, przynosi bardzo duże korzyści, zostało odnotowane, że takie reklamy bardzo podnoszą sprzedawalność konkretnych dóbr.

Leave a Reply